Основні напрямки роботи шкільних методичних об'єднань в 2023/2024 навчальному році:
· Наступність в роботі вчителів початкової та основної школи по підготовці та розвитку здібних та обдарованих дітей.
· Розвиток пізнавальної активності учнів, їх інтересу до знань в процесі навчання.
· Знайомство з результатами новітніх досліджень в області педагогіки, психології.
ОСНОВНІ ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ:
· аналіз рівня знань, умінь, навичок та успішності учнів, труднощі в опануванні програмним матеріалом;
· розробка заходів із підвищення ефективності освітнього процесу, дотримання державних стандартів освіти;
· ознайомлення , вивчення й аналіз нормативних та інструктивно-методичних матеріалів , програм, вироблення рекомендацій з їх впровадження в освітній процес;
· ознайомлення, вивчення й аналіз підручників, вироблення рекомендацій та заходів щодо їх впровадження в освітній процес;
· теорія і методика вивчення предмета;
· пропаганда і шляхи впровадження кращого педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних педагогічних технологій;
· розробка окремих тем, уроків, розділів програм, моделювання уроку або фрагмента, розв′язування завдань підсумкових державних атестацій;
· ефективність використання можливостей кабінету, виготовлення наочності, саморобних приладів, дидактичних материалів тощо;
· виявлення, вивчення, узагальнення і пропаганда кращого досвіду вчителів;
· організація самоосвіти вчителів, звіт про роботу над навчально-педагогічною проблемою, звіт про курсову підготовку;
· вимоги до ведення шкільної документації, тематичної атестації та дотримання інших нормативних вимог;
· ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та методичної літератури.
Шкільні методичні предметні об'єднання:
· початкової школи – Боднарчук К.С.
· суспільно-гуманітарного напряму – Смик Н.А.
· природничо-математичного напряму – Дідковська Л.М.
· гармонійного напряму – Дюміна Н.Я.
· класних керівників – Колесніченко А.В.
Коментарi